SERVICII & CONSULTANTA

In viziunea noastra, credem in importanta unor servicii definite prin eficienta si operativitate, fiecare colaborare reprezentand un proiect unic pentru noi.

Verificarea lunara a documentelor justificative, consultarea hotararilor adoptate in cadrul Adunarii Generale si/sau a sedintelor de Comitet, cat si a tuturor documentelor financiar contabile puse la dispozitie de catre Clientul Beneficiar, se materializeaza prin elaborarea si punerea la dispozitie a rapoartelor lunare de cenzorat, atat in format fizic cat si electronic, spre o informare cat mai clara a Comitetului Executiv al Asociatiei cu privire la situatia financiara si contabila a entitatii pentru luna respectiva.

Serviciile noastre presupun:

  • Verificarea modului de inregistrare si evidenta contabila a documentelor;
  • Verificarea gestiunii precum si a corectitudinii de repartizare a sumelor;
  • Verificarea situatiilor fondului de rulment/reparatii/special/alte fonduri stabilite;
  • Verificarea introducerii eronate a unor eventuale sume la plata;
  • Verificarea echilibrului financiar al Asociatiei;
  • Destinatia sumelor incasate;
  • Destinatia platilor efectuate;
  • Intocmirea de rapoarte lunare asupra gestiunii generale a asociatiei, cu recomandarile
  • masurilor ce ar trebui adoptate;
  • Verificarea registrelor asociatiei;
  • Verificarea listelor lunare de incasare a cotelor de intretinere, sumelor si a modului de recuperare;
  • Consultanta privind procedurile din cadrul asociatiei, clientii reprezentand o prioritate.

Documentatia lunara se poate remite catre/de catre subscrisa prin FAN Curier, beneficiind de tarife preferentiale in baza contractului de curierat incheiat intre subscrisa si prestator.

  • Efectuam la cerere verificari contabile pentru perioade determinate de timp, un serviciu ce prevede elaborarea si remiterea unui Raport de expertiza extrajudiciara, verificand asadar intreaga evidenta contabila pentru perioada de timp stabilita prin contract .
  • Actualul cadru legislativ prevede un raport trimestrial al Cenzorului, comparativ cu obligatiile prevazute de vechiul cadru ce facea referire doar la un raport annual. Consideram faptul ca aceste aspecte nu pot conduce la o comunicare activa, structurata si constructive la standardele de calitate pe care atat noi, cat si Clientii le-am dori, fapt pentru care am optat pentru un raport lunar, atat in format electronic cat si fizic, spre informarea corecta a Comitetului Executiv. Documentul contine atat rezumatul situatiei financiare lunare, recomandarile de urmat cu privire la mentiunile regasite in raport, cat si o scurta informare juridica asupra modificarilor legislative ce influenteaza direct sau indirect activitatea asociatiei in cazul in care astfel de modificari apar .
  • Oferim prin intermediul partenerilor nostrii cu o experienta recunoscuta in domeniul property managementului si servicii conexe celor financiar contabile, cum ar fi :
    – Consultanta juridica si indrumare, reprezentare in Instanta ;
    – Infiintare si organizare Asociatii Proprietari .